ایده های خلاقانه سازماندهی میز آشپزخانه

Friday، ۹ Dey ۱۴۰۱

هر آشپزخانه ای می تواند از یک به روز رسانی سازماندهی استفاده کند. در یک آشپزخانه نامرتب، فضای کمتری برای انجام کارها وجود دارد. آشپزخانه نامرتب نیز برای مهمانان و اعضای خانواده جذاب نیست. برخی از این 10 ایده سازماندهی میز آشپزخانه را امتحان کنید تا فضای خود را تازه کنید و چیزهایی را که نیاز دارید نزدیک نگه دارید.

10 ایده جذاب برای سازماندهی میز آشپزخانه برای دستی نگه داشتن وسایل

1. یک میله زیر کابینت خود آویزان کنید

یک ایده خلاقانه برای به حداکثر رساندن فضا در آشپزخانه ، آویزان کردن سبدها در زیر کابینت است. این سبدها را می توان از یک میله فلزی روی دیوار یا مستقیماً از زیر کابینت آویزان کرد. می‌توانید از این سبدها برای مرتب کردن چیزهایی مانند روغن، حوله و لوازم نظافت استفاده کنید.

ظروف منحصر به فرد جذابیت را به دکوراسیون آشپزخانه شما می بخشد و در عین حال همه چیز را مرتب و قابل ارائه نگه می دارد. پارچ های بلند ظروف شما را در دسترس نگه می دارند و در عین حال سبک خانه های کشاورزی را به آشپزخانه شما می آورند. شیشه های کوکی بزرگ روشی سرگرم کننده برای جلوگیری از تسخیر اقلام کوچک مانند غلاف قهوه یکبار مصرف و کیسه های چای می باشد.

یکی از مدهای رایج، گنجاندن گیاهان علفی در سازماندهی سینی‌ها و سبدها است. اینها رنگ سبز را به آشپزخانه شما می آورند و در عین حال شما را تشویق می کنند که از گیاهان تازه در آشپزی خود استفاده کنید.

ما در فروشگاه سالورا 10 تا از بهترین ایده ها برای سازماندهی میز آشپزخانه را برای خانه شما پیدا کردیم. یکی از آنها را امتحان کنید تا به آشپزخانه شما سبک بیافزایید و در عین حال وسایل ضروری خود را هر روز در دسترس داشته باشید.

2. سینی های بافته شده با وسایل ضروری

3. سبد سیمی سه طبقه با گیاهان

4. شیشه های کوکی بزرگ برای قهوه و چای

5. قفسه سیمی برای روی توستر

6. قفسه آویز زیر کابینت

7. کشوهایی را به دیوار آویزان کنید

8. قفسه گوشه هوشمندانه برای لیوان و بشقاب

9. قفسه دیواری ساده برای فنجان و ماگ

10. جعبه چوبی برای جای مایع و صابون