کاربرد زیر بشقابی و زیردیگی حصیری

Thursday، ۵ Amordaad ۱۴۰۲

کاربرد زیر بشقابی و زیردیگی حصیری

زیر بشقابی و زیر قابلمه ای حصیری محصولی دستساز از حصیربافان و زنان روستاهای گیلان است که از برگ گیاه ِ لی تهیه می‌شود. برگهای نخل قبل از تبدیل به این زیر قابلمه ای کاملا خشک و آفتاب خورده شده و سپس در فرایند بافت قرار می‌گیرند.

کاربرد و کیفیت

این دایره‌های حصیری با قطر 30 سانتی متر بافته شده و می‌تواند به عنوان زیر قابلمه ای برای عدم انتقال حرارت قابلمه یا تابه به رومیزی و سفره استفاده شود. از طرفی استفاده از آن به عنوان زیر بشقابی برای دیزاین میز غذاخوری انتخابی امروزی تر است، طوری که بجای رومیزی، برای هر فرد از یک زیر بشقابی استفاده کنید. اگرچه می‌توان از آن به عنوان یک زیری مناسب برای قرار گرفتن المانها و دکوراتیوهای روی میز نیز استفاده کرد. چیزی مشابه آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. البته از این محصول می‌توانید برای دیوارکوب و تزئین دیوار نیز استفاده کنید.

  • این محصول کاملا دستساز است، و برگ‌های گیاهی برای تبدیل شدن به این زیر قابلمه ای در هم تابیده شده است، نگران باز شدن از محل اتصال نباشید این محصول را با خیالی آسوده استفاده کنید.

زیر بشقابی حصیری گرد یک محصول کاربردی برای میز خانه، کافه، رستوران و هتل بصورت سنتی و گیاهی است. این محصول دارای قطرهای متنوع از ۲۰ تا ۴۰ سانتی‌متر است. طبیعتا با توجه به اندازه آن قیمت زیربشقابی حصیری و زیر قابلمه ای حصیری گرد متفاوت خواهد بود. بافت این زیر بشقابی یا زیر قابلمه‌ای با کیفیت است.

شتشوی زیر بشقابی حصیری

نکته مهم در مورد این محصول و دیگر محصولات حصیری این است، که قابل شستشو نمی‌باشند. و شما باید با دستمال مرطوب آنها را تمیز کنید. تا به امروز محصول حصیری مشاهده نکردیم که بعد از شستشو کیفیتش خراب نشده باشد. اگر یک زیر بشقابی قابل شستشو می‌خواهید، زیر بشقابی مستطیلی با جنس پی وی سی یک محصول مناسب شما خواهد بود.